בלוג | קומסטאר פיתוח מערכות
Comstar Logo
הפוסטים הפופולריים ביותר
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
אוקיי, אז התכנסנו היום כדי לראות איך להוציא מהשיווק שלנו במייל את המקסימום אבל קודם, בואו נדבר רגע על למה בכלל לעשות שיווק במייל.
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
במאמר נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת בדגל שלנו - "שלח מסר". מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?
9 רעיונות חזקים לשימוש במסרונים (SMS) שיווקים לבעלי עסקים
מאמר זה מסקר מגוון אפשרויות שבעלי עסקים קטנים ובינוניים יכולים להשתמש בשליחת סמסים (SMS) באופן שתגדיל להם בוודאות את אחוזי ההמרה והמכירות. החל משליחת קופון ביום הולדת, כלה בהגדלת צפייה בוובינר ועד אישורי הגעה לפגישה חשובה.
חזור ◂
28/6
2020
כוחו של שילוב מערכת דיוור עם דפי נחיתה
קטגוריות:
כוחו של שילוב מערכת דיוור עם דפי נחיתה

מהי מערכת דיוור אלקטרוני?


מערכת דיוור אלקטרוני היא מערכת המכילה רשימת כתובות אימייל של אנשים שונים, כאשר בדרך כלל המשותף בין כולם הוא עניין שהם מביעים במוצר או בשירות כל שהוא. באמצעות מערכת דיוור ניתן להגיע לכמות גדולה של אנשים ללא הגבלת אזור גיאוגרפי או זמן ובעלות נמוכה, ולהודיע ולפרסם על דברים אשר עשויים לעניין אותם.


מהו דף נחיתה?


דף נחיתה הוא עמוד אינטרנט אליו מגיע גולש אשר לחץ על באנר, מודעה או קישור. עיצוב, מבנה ואופי הדף מותאמים באופן נקודתי למסר שיווקי ספציפי. דפי נחיתה הינם כאלה אשר תופסים את תשומת הלב ומעבירים את המסר בצורה ברורה, עניינית ומיידית ומאפשרים דרך מהירה ונוחה ליצירת קשר. בעצם דף נחיתה הוא פרסומת רחבה יותר ומטרתם לתפוס את הגולש ולהפוך אותו ללקוח.
דף נחיתה טוב הוא כזה הגורם להתעניינות רבה מצד הגולשים. על מנת שזה יקרה יש להתאים את הופעת הבאנר או הקישור המובילים אל דף הנחיתה, במקום אשר רבים מתוך קהל היעד נמצאים בו.
כך למשל באנר המוביל לדף נחיתה בנושא ביטוח יכול להופיע באתרי אינטרנט של חדשות בהם גולשים אנשים רבים המתעניינים בנושא זה.


אז מהם היתרונות שילוב מערכת דיוור עם דפי נחיתה?

  •   באמצעות מערכת דיוור ניתן להעביר מידע ותכנים לרבים המתעניינים באותו תחום. לכן שילוב של דף נחיתה עם התוכן השיווקי של המוצר או השירות שלך ימשוך יותר אנשים המהווים את קהל היעד שלך, וכך תרוויח שתי ציפורים במכה אחת:
    גם פרסום יעיל וממוקד יותר, וגם 
    רשימת תפוצה גדולה יותר מבלי לוותר על איכות.

 

  •   באפשרותך לקבל תשלום עבור דפי נחיתה של חברה או משווק אחר אשר קהל היעד שלך ושלו מהווה את אותו הפילוח, ויכול לעניין אותם במה שיש לעמיתך לפרסם. אם למשל אתה מוכר מנויים לעיתון נשים אז ייתכן וקהל היעד שלך יתעניין במוצרי קוסמטיקה. תוכל לשלב דף נחיתה בנושא זה ולקבל תשלום עבור פרסומו

 

  •   באמצעות שיתוף פעולה עם עמית או מתחרה תוכל להגדיל את רשימת הדיוור שלך. כיצד? כאשר אתה מפרסם במערכת הדיוור שלך באנר או קישור המביאים לדף נחיתה של עמיתך (בתנאי שהמוצר שלו מתאים לקהל היעד שלך), אתה מגדיל עבורו את רשימת הדיוור. בתמורה, פרסום באנר או לינק ברשימת הדיוור שלו המוביל לדף נחיתה שלך, מגדיל את רשימת הדיוור שלך.

 

  •   דפי נחיתה הינם קצרים ומוגבלים בעמוד אחד, ולכן יכולים להוות תחליף זמני וממוקד לאתר כאשר מדובר בשירות או מוצר ספציפיים. גולש הנתקל בדף נחיתה טוב יראה את השירות או המוצר שפרסמתם ויפעל מייד (לדוגמא להשאיר פרטים בטופס הרשמה), מבלי להיאבד בפרטים מיותרים וקישורים אינסופיים.

 

פרסום תוכן שיווקי באינטרנט נעשה כל הזמן ואנחנו חשופים לדפי נחיתה כמעט בכל אתר אליו אנחנו נכנסים. כאשר אנו מתעלים את יתרונות שילוב מערכת דיוור אלקטרוני עם דפי נחיתה לטובתנו, אנחנו יכולים לצאת מכך רק נשכרים.

 

 

הוסף תגובה
תגובה
שם
פרסם את התגובה
⇧חזור ללמעלה
אנחנו כבר נדאג להתקשר:
כן, צרו איתי קשר!
© האתר עוצב ונבנה ע"י חברת קומסטאר, כל הזכויות שמורות