כאשר אנחנו מפרסמים את דפי הנחיתה שלנו באתרים חיצוניים כמו פייסבוק למשל, נרצה לפעמים להגדיר בעצמנו מה יוצג כך שהפרסום יהיה ייצוגי.
3 דברים שניתן לשנות ולהגדיר בפרסום באתרים חיצוניים:
|
כותרת הפרסום |
|
תיאור הפרסום |
|
תמונת הפרסום |
על מנת לשנות את ההגדרות הללו - נעתיק את הקוד הבא:
<meta property="og:title" content="The best site">
<meta property="og:image" content="link_to_image">
<meta property="og:description" content="description goes here">
ונדביק את הקוד בHeader של דף הנחיתה.
נתחיל בפתיחת הגדרות דף הנחיתה (1):
לאחר מכן, ניכנס ללשונית SEO ופייסבוק (2) ושם נדביק את הקוד במקום המתאים (3):
כותרת הפרסום
על מנת לקבוע כותרת, פשוט נחליף בקוד הבא את הטקסט "The best site" בכותרת שנרצה:
<meta property="og:title" content="The best site">
תיאור הפרסום
על מנת לכתוב תיאור מותאם אישית, פשוט נחליף בקוד הבא את הטקסט "description goes here" בתיאור שנרצה:
<meta property="og:description" content="description goes here">
תמונת הפרסום
על מנת להגדיר את התמונה של הפרסום, פשוט נחליף בקוד הבא את הטקסט "link_to_image" בקישור של התמונה (כתובת url) שנרצה:
<meta property="og:image" content="link_to_image">
את הקישור נוכל לקחת על ידי צפיה בדף הנחיתה, (לחיצה על לאפשרויות פרסום (1) ואז על פתח (2) ):
ולאחר מכן לחיצה ימנית עם העכבר על התמונה והעתקת כתובת התמונה:
השינויים לא מתעדכנים כשאני מנסה לפרסם בפייסבוק!
פייסבוק נוטה לשמור נתונים של קישורים שאנחנו מפרסמים בו לאורך זמן כדי לחסוך זמן ומאמץ.
אבל מה קורה אם אחרי שניסינו לפרסם קישור, ראינו שהוא לא נראה כמו שרצינו ושינינו את קוד הHeader כמו שרשום למעלה?
בעיקרון - הקישור לא ישתנה לכמה שעות ולפעמים גם כמה ימים.
מה עושים?
ישנו קישור שמאפשר לנו לאפס את הזיכרון של פייסבוק מהקישור שלנו:
לחצו כאן לקישור
בקישור נצטרך להדביק את כתובת הURL של דף הנחיתה שלנו וללחוץ על Debug:
כעת נלחץ על הכפתור Scrape Again והמידע יתרענן: