בלוג | קומסטאר פיתוח מערכות
Comstar Logo
הפוסטים הפופולריים ביותר
9 רעיונות חזקים לשימוש במסרונים (SMS) שיווקים לבעלי עסקים
מאמר זה מסקר מגוון אפשרויות שבעלי עסקים קטנים ובינוניים יכולים להשתמש בשליחת סמסים (SMS) באופן שתגדיל להם בוודאות את אחוזי ההמרה והמכירות. החל משליחת קופון ביום הולדת, כלה בהגדלת צפייה בוובינר ועד אישורי הגעה לפגישה חשובה.
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
במאמר נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת בדגל שלנו - "שלח מסר". מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
אוקיי, אז התכנסנו היום כדי לראות איך להוציא מהשיווק שלנו במייל את המקסימום אבל קודם, בואו נדבר רגע על למה בכלל לעשות שיווק במייל.
חזור ◂
12/12
2018
למה מספר וירטואלי הוא חובה לכל עסק שרוצה לייצר יותר הכנסות?
למה מספר וירטואלי הוא חובה לכל עסק שרוצה לייצר יותר הכנסות?

 

מי בכלל קורא הודעות SMS? כמה עובדות שלא כולם מכירים...

 

  • אחוזי הפתיחה בהודעות SMS עומד על מעל 90 אחוזים (לכל הפחות)
  • אחוזי ההקלקה על קישורים בהודעות SMS עומד על מעל 20 אחוזים (שוב, לכל הפחות)
  • רוב מוחלט (מעל 95%) מהודעות הSMS נפתחים בחמש הדקות הראשונות מרגע השליחה(!)

 
נתונים מתוך האתר esendex.co.uk, נכון לשנת 2018

 

טוב, אז ביססנו שהודעות SMS זה ערוץ שנותן תנועה באיכות גבוהה ומהר. אבל עדיין, SMS זה דבר אישי שפניה דרכו מהווה עבור אנשים רבים הפרה של הפרטיות. ובכלל מייצר תמונה של עסק מיושן. לא כך?

 

שני אלמנטים הכרחיים בשיווק שלכם:

 

1) חשיבות הפנייה האישית

אז ברור לנו שסמס זה לא מייל. לא נשלח לכלל הלקוחות שלנו הודעה בסגנון 'רק עד סוף היום 20 אחוזי הנחה!', אנחנו רק ניצור אנטגוניזם ועצבים אצל הלקוח שלא אוהב שמפריעים למרחב האישי שלו עם הצעות פרסומיות ללא ערך אמיתי.

 

איך לא לשלוח SMS ללקוח - פרסומת כללית שלא מותאמת ללקוח

 

לכן, הדבר הראשון שאנחנו חייבים לדעת לפני שליחת סמס, זה לדעת כמה שיותר פרטים על הלקוח.

מתי פעם אחרונה הלקוח ביקר אצלנו (בין אם רכש או ביקר בדף המוצר שלנו, התחבר לקורס שלנו או פתח את אחד המיילים שלנו)? במה הלקוח מעוניין? אילו מוצרים רכש בעבר ומתי?

כל מידע שכזה יעזור לנו לדעת לפנות ללקוח באופן ממוקד עם הצעה שרלוונטית אליו.

 

לדוגמה: אם ברשותך חנות בגדים, במקום להציע ללקוחה שרכשה שמלות ערב 20 אחוז הנחה על כל החנות, נבשר ללקוחה שהגיעה קולקציה חדשה של שמלות ערב ולשאול האם לשלוח דוגמאות עם 20 אחוז הנחה.

 

 

אבל לשלוח פניה שממוקדת זה רק חלק מהנוסחה כדי להשיג תוצאות מרביות בקמפיין סמסים.

 

2) חשיבות ההנעה לפעולה - ככלל ברזל

בעבר, עסק שהיה רוצה להגיע לתפוצת לקוחות, מספיק שהיה מפרסם מודעה בעלון השכונתי/עיתון עירוני (וארצי למתקדמים). אפילו פרסום בתיבות הדואר ופלאיירים, רק לפרסם ולחכות לתנועה, וגם שם, מי שהניע לפעולה את הקורא ולגרום לו להתקשר, הצליח יותר.

 

בעולם האונליין, אם בעל העסק לא יודע לתת אפשרות ללקוחות לפנות אליו עם שאלה או בירור בעניין הפרסום ששלח, ויותר מכך – יניע את לקוחותיו לפנות אליו בנוגע לפרסום, הוא מחוץ למשחק. חד וחלק!

במשפט אחד: עסק שלא מוציא קמפיינים עם הנעה לפעולה, לא יראה תוצאות.
 

 

אז איך מניעים לפעולה בסמסים?

כאן בדיוק נכנס העניין של מספר וירטואלי

 

למה מספר וירטואלי הוא חובה לכל עסק שרוצה לראות תוצאות?

מספר וירטואלי כשמו כן הוא – מספר שקיים רק עבורכם בלבד, ודרכו יצאו כל הקמפיינים שלכם.

(דוגמה מתוך ממשק הסמסים הנכנסים בשלח מסר):


 

כלומר, מספר וירטואלי מאפשר לכם להתכתב עם הלקוח ולנהל את התקשורות בממשק מיוחד, קל ונוח מאוד לניהול ולהפעלה.

האפשרות הזו משנה את כל התמונה של כיצד ליצור קמפיין סמס שמביא תוצאות. 

אם הלקוח יכול לפנות אלינו בשאלות ישירות דרך המכשיר הסלולרי שלו ושאנחנו נוכל לנהל את ההתכתבות בממשק מיוחד, הפניה שלנו צריכה להיות בהתאם – ממוקדת לצרכי הלקוח – אך יותר חשוב – כזו שמניעה לפעולה!

 

אם נסכם את היתרונות של מספר וירטואלי, נבין מדוע אנחנו חייבים לעבוד עם מספר שכזה כדי לראות תוצאות:

 

  1. מספר וירטאולי מאפשר ללקוח להרשם לרשימת התפוצה שלנו ולקמפיינים שרלוונטיים אליו:

     

  2. מספר וירטואלי מאפשר ללקוח לפנות אלינו בחזרה ב"השב" - הנעה לפעולה הטובה ביותר!

     
  3. חשוב מאוד: החוק מחייב אפשרות הסרה בהשב, ומספר וירטואלי מאפשר לנו גם להיות מותאמים לחוק הספאם וגם להתאים את ניסוח ההסרה ולשפר את שימור הלקוח

     
  4. עם מספר וירטואלי אנחנו יכולים לעקוב אחר פניות נכנסות ולקבל פידבק ישיר מהלקוח, וכך לשפר את הקמפיינים הבאים

     
  5. אוטומציה - שליחת תשובה אוטומטית בסמס או מייל, ושיוך לרשומת דיוור על בסיס ביטוי שהלקוח שולח.
    משהו שמאוד חזק להרצאות, לדוגמה:
    אם אתם עומדים בפני קהל, ואומרים להם לשלוח את המילה "מדריך" למספר הוירטואלי שלכם, האנשים בקהל בזמן ההרצאה כבר הופכים לחלק מרשימת התפוצה.
    דוגמה נוספת, אתם שולחים ללקוחות ברשימה שלכם סמס עם השאלה "במידה ואתם מעוניינים להגיע לסדנה מחר, תשיבו 'מעוניין' ותקבלו במקום אישור עם מפת הגעה".
    בונים הכל פעם אחת, ומאותו רגע זה כבר רץ לבד...

 

אז מה הם הכלים שחובה לעבוד איתם בכל קמפיין עם מספר וירטואלי


הרבה מערכות מאפשרות שליחת מסרונים לרשימת תפוצה, מעטות מאוד המערכות שנבנו במטרה אחת: ליצור יותר הכנסות דרך קמפיין SMS

 

ריכזנו עבורכם כמה פיצ'רים ייחודיים בדיוק בשביל זה:

  1. חבילות סמסים במגוון גדלים – חוסך הרבה כסף לעסקים שרוצים לשלוח מסרים קצרים מאוד.
  2. מספר וירטואלי שיאפשר ללקוחות חדשים להירשם לרשימת תפוצה שלכם במשלוח סמס למספר שלכם, והכי חשוב – מאפשר לכם להתכתב עם הלקוח
  3. ממשק ניהול הודעות נכנסות – צפיה בכל ההודעות שהתקבלו מהקמפיינים האחרונים ובכלל
  4. סימון הודעות להמשך טיפול – לא יכולים לענות כרגע ללקוח? רוצים לעקוב אחרי ליד חם? סימון פשוט יוסיף את ההודעה למעקב כדי ששום דבר לא יפול בין הכיסאות
  5. ממשק צאט להתכתבות מול הלקוח – שוחחו ישירות עם הלקוח מתוך הממשק של שלח מסר ועקבו אחרי כל שיחה בנפרד.
  6. אפשרויות הסרה מובנות – התאימו עצמכם לדרישות החוק עם אפשרות הסרה על ידי שליחת מילת הסרה שאתם קובעים, או הוסיפו קישור הסרה ללקוח כדי שיבצע את הפעולה בעצמו.

 

לסיכום - איך עושים את זה נכון:

הכנו עבורכם צ'ק ליסט כיצד להוציא קמפיין מסרונים שמביא תוצאות:

  1. שמירת כמה שיותר מידע על הלקוח ועל היסטוריית הרכישות שלו
  2. דברו בגובה העיניים - פניה ישירה ללקוח בשמו של גורם אנושי בחברה
  3. צרפו הטבה שרלוונטית ללקוח לפי היסטוריית הרכישות שלו ותחומי העניין שלו
  4. הניעו לפעולה – בקשו מהלקוח להשיב לכם על הסמס
  5. אפשרות הסרה ברורה אך לא מפתה
  6. וודאו כי אתם עובדים עם מערכת שנותנת לכל את כל הכלים ליצירת קמפיין איכותי
  7. צרו מעקב אחרי פניות שלא נסגרו – אל תיתנו ללידים ליפול בין הכיסאות

 

 

כיום שלח מסר מציעה מגוון רחב מאוד של חבילות סמס. ניתן לבחור בין הודעות סמס קצרות או ארוכות, לבחור טריגרים שונים להרשמה בסמס נכנס והסרה בהשב או בקישור הסרה, ומגוון גדול של פתרונות שיאפשרו לקמפיינים שלכם להכניס הרבה יותר!

 

אם עדיין נשארו לכם שאלות ואם תרצו לקבל הצעה מחיר, השאירו לנו פרטים בטופס ונציג של שלח מסר יחזור אליכם לפני שתספיקו להגיד 'סמס נכנס'  :)

 

הוסף תגובה
תגובה
שם
פרסם את התגובה
מתן ניסטור
11/5/2019
תודה רבה
⇧חזור ללמעלה
אנחנו כבר נדאג להתקשר:
© האתר עוצב ונבנה ע"י חברת קומסטאר, כל הזכויות שמורות