בלוג | קומסטאר פיתוח מערכות
Comstar Logo
הפוסטים הפופולריים ביותר
9 רעיונות חזקים לשימוש במסרונים (SMS) שיווקים לבעלי עסקים
מאמר זה מסקר מגוון אפשרויות שבעלי עסקים קטנים ובינוניים יכולים להשתמש בשליחת סמסים (SMS) באופן שתגדיל להם בוודאות את אחוזי ההמרה והמכירות. החל משליחת קופון ביום הולדת, כלה בהגדלת צפייה בוובינר ועד אישורי הגעה לפגישה חשובה.
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
אוקיי, אז התכנסנו היום כדי לראות איך להוציא מהשיווק שלנו במייל את המקסימום אבל קודם, בואו נדבר רגע על למה בכלל לעשות שיווק במייל.
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
במאמר נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת בדגל שלנו - "שלח מסר". מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?
15/06
2020
סטטיסטיקה - קורסים וקבוצות דיוור
סטטיסטיקה - קורסים וקבוצות דיוור
מערכת הסטטיסטיקות בשלח מסר יכולה ללמד אותנו על אופן פעילות המנויים (לידים) שלנו בחשבון. מלבד הרגלי צריכת המנויים את תכנינו, דרך הודעות ששלחנו, ישנן עוד דרכים ללמוד את אופן פעילת המנויים שבחשבוננו, באמצעות סטטיסטיקה של קבוצות דיוור וסטטיסטיקה של קורסים דיגיטליים
30/06
2020
יצירה ונעילת דף נחיתה
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
יצירה ונעילת דף נחיתה
דף נחיתה הינו עמוד אינטרנט יחיד, המכיל מסר שיווקי מחודד וממוקד - מגיעים אליו דרך לחיצה על באנר, קישור שיווקי בפייסבוק, לינק בהודעת SMS שיווקית, ועוד. הוא יכול להכיל תמונות וסרטונים, טפסים להרשמה מקוונת, דפי סליקת אשראי ועוד. כאן תלמדו כיצד ליצור, לעצב, ולהטמיע מערכות שונות בדף הנחיתה שלכם - באמצעות מערכת ה"קריאדיטור".
28/06
2020
כוחו של שילוב מערכת דיוור עם דפי נחיתה
כוחו של שילוב מערכת דיוור עם דפי נחיתה
רשת האינטרנט מעלה אפשרויות המתגברות על מוגבלויות של זמן, מקום וכסף. רשימת דיוור היא בדיוק אחת התוצאות החיוביות של רשת האינטרנט בכל הנושא של שיווק ופרסום. כיום, עניין רשימות הדיוור השתכלל וקיימים סוגים שונים של שילוב מערכת דיוור עם דפי נחיתה לצורך הגדלת רשימת התפוצה ובכך הגברת המכירות.
14/06
2020
שליחת ניוזלטר ו- SMS באמצעות סדרת הודעות
שליחת ניוזלטר ו- SMS באמצעות סדרת הודעות
שליחת ניוזלטר באמצעות סדרת הודעות היא כלי מצויין ליצירת קשר קרוב וקבוע יותר עם הלקוחות שלכם. בדיוק כפי שבקשר חברי חשוב להשקיע ולתת, כך גם בקשר שבין חברה ללקוח. ככל שהלקוח ירגיש שהשקעתם בו יותר, הוא ירגיש את תחושת המחוייבות לתת מעצמו.
11/06
2020
בניית סדרת הודעות ניוזלייטר וSMS
קטגוריות:
הדרכות שלח מסר
בניית סדרת הודעות ניוזלייטר וSMS
כולנו יודעים שהרבה יותר קל ורווחי לשמר לקוח קיים מאשר למצוא לקוחות חדשים. לשם כך נצטרך לשמור על רמת עניין גבוהה. איך עושים זאת? הפתרון מאוד פשוט - צרו לכם סדרת הודעות אוטומטית במספר שלבים פשוטים. הכוונה היא למספר הודעות הנשלחות בזמנים קצובים לבחירתכם (כל שלושה ימים, פעם בשבוע, פעם בחודש) שמטרתן לשמר את מערכת היחסים עם הלקוח.
⇧חזור ללמעלה
אנחנו כבר נדאג להתקשר:
© האתר עוצב ונבנה ע"י חברת קומסטאר, כל הזכויות שמורות