בלוג | קומסטאר פיתוח מערכות
Comstar Logo
הפוסטים הפופולריים ביותר
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
אוקיי, אז התכנסנו היום כדי לראות איך להוציא מהשיווק שלנו במייל את המקסימום אבל קודם, בואו נדבר רגע על למה בכלל לעשות שיווק במייל.
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
במאמר נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת בדגל שלנו - "שלח מסר". מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?
9 רעיונות חזקים לשימוש במסרונים (SMS) שיווקים לבעלי עסקים
מאמר זה מסקר מגוון אפשרויות שבעלי עסקים קטנים ובינוניים יכולים להשתמש בשליחת סמסים (SMS) באופן שתגדיל להם בוודאות את אחוזי ההמרה והמכירות. החל משליחת קופון ביום הולדת, כלה בהגדלת צפייה בוובינר ועד אישורי הגעה לפגישה חשובה.
26/09
2016
מי מפחד מחוק הספאם?
קטגוריות:
שלח מסר
רוצה לנצל את יתרונות השיווק במייל אך מפחד מחוק הספאם? עשינו לך קצת סדר בנושא רוצה לנצל את יתרונות השיווק במייל אך מפחד מחוק הספאם? עשינו לך קצת סדר בנושא מי לא שמע בימים האחרונים על האכיפה המעשית של חוק הספאם שבמסגרתו נפסקו פיצויים של 1,000 ₪ עבור כל מייל שנשלח לא כחוק. אספנו עבורך מספר טיפים שימושיים שיעזרו לך להתאקלם במציאות החדשה:
20/09
2016
חוק הספאם - מי נפגע, מי נהנה ואיך לנצל זאת לטובת הלקוח?
קטגוריות:
דפי נחיתה
או: מה הקשר בין בשר קצוץ לדואר זבל? הנה משהו שבטח לא ידעתם על ספאם: מקור המילה spam הינו מקופסאות שימורים של חברת Hormel Foods, קופסאות שימורים אלו מכילות בשר קצוץ משומר שנקראות Spiced Ham. spamהפך כינוי למזון לא טעים ולא מגרה, כך דבק הכינוי בדואר זבל כדבר שאינו מגרה ואינו מועיל.
19/09
2016
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
קטגוריות:
שלח מסרדפי נחיתה
במאמר נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת "שלח מסר". מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?
18/09
2016
ממציאים את הגלגל מחדש – כל מה שצריך לדעת על השינויים בג'ימייל
קטגוריות:
דפי נחיתה
כמו רעם ביום בהיר נחתו על כולנו השינויים בתיבות המייל של GMAIL. במעין ניסיון ליצור עולם חדש ומסודר, גוגל מנסים למעשה להמציא מחדש את הגלגל ומשנים את כללי המשחק בעולם הדיוור האלקטרוני.
17/09
2016
פרסום אפקטיבי – למי לפרסם, איך, ומתי?
קטגוריות:
דפי נחיתהשלח מסר
כל בעל עסק, חברה, ארגון או רעיון יודע שללא חשיפה נכונה - כל העסק יישאר בארון. לכן חשוב להקפיד כי לא תפסחו על השלבים שיגרמו לעסק שלכם לקבל את החשיפה האפקטיבית ביותר עבורו ועבור הגדלת המכירות שלכם. אז איך מתחילים? קבלו מספר שלבים קריטיים החשובים לקמפיין פרסומי טוב.
14/09
2016
כללים ודגשים בבניית תבנית ניוזלטר
קטגוריות:
שלח מסרדפי נחיתה
בעלי חברות ועסקים רבים מעוניינים ליצור מועדון לקוחות גדול ולדוור לו מבצעים, קופונים, הנחות, ברכות, ושמירה על קשר שבועי עם הלקוח. הדיוור יאפשר השארות עם היד על הדופק בכל הנוגע לשיווק וחשיפה רבה יותר אל מול הלקוח.
12/09
2016
שתי שיטות לדיוור ישיר: פיזית ווירטואלית
קטגוריות:
שלח מסרדפי נחיתה
שרות דיוור ישיר החל כרעיון של משרדי פרסום ויחסי ציבור כשרות חדש אותו הציעו משרדי הפרסום ומשרדי יחסי ציבור לבעלי עסק ככלי לשמירה על קשר עם לקוחות קיימים ושימור מערכת היחסים של בעל העסק והלקוח מעניינת,חזקה ועקבית.
18/09
2016
שליחת ניוזלטר – מספר כללי זהב בפנייה ללקוח
קטגוריות:
דפי נחיתה
בעבר דיוור ישיר היה פיזי ומוחשי יותר. דיוור ישיר ללקוח כלל יצירת רשימת תפוצה על ידי משרד יחסי ציבור שדאג לשלוח ללקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאליים דיוור באמצעות הדואר במטרה לשמר את הלקוח ולהיות ספונים בתודעתו. הפנייה מבחינת התוכן כללה ברכה ללקוח, ושי מוחשי כדוגמת: לוח שנה, עטים, ספלים, ומגוון מתנות יוקרתיות ללקוחות גדולים שכללו את שם החברה ויתרונותיה ללקוח.
11/09
2016
מספר דרכים לפתח ולהגדיל רשימת תפוצה - מאמר שני
קטגוריות:
דפי נחיתהשלח מסר
לאחר שהגדלתם את רשימת התפוצה שלכם נסו לוודא כי הרשימה והתוכן שאתם שולחים איכותיים: לפני שאתה מתחילים להפיץ או לבדוק האם הרשימה איכותית, חשוב להגדיר את קהל היעד שלכם. בדקו מיהו קהל היעד, מה המכנה המשותף שלו, מה מעניין את קהל היעד וכדומה. בדקו קבוצות ברמת המיקרו והמאקרו. וחלקו את רשימת התפוצה לתתי קבוצות.
03/09
2016
מספר דרכים לפתח ולהגדיל רשימת תפוצה - מאמר ראשון
קטגוריות:
שלח מסרדפי נחיתה
בעלי עסק, חברה, מוצר או רעיון המעוניינים לשמור על קשר רציף עם הלקוחות ובדרך להגדיל את רשימת התפוצה שלהם - חייבים לדעת מהן הדרכים להגדלת רשימת תפוצה. הגדלה של רשימת תפוצה תגדיל את מעגל הלקוחות וכפועל יוצא גם את המכירות. לכן כדאי לדעת מהן הדרכים היעילות להגדלה ופיתוח של רשימת תפוצה...
03/09
2016
שלבים ודגשים בבניית מערך שיווקי נכון לשימור הלקוחות
קטגוריות:
שלח מסרדפי נחיתה
מערך שיווקי, או בשמו בשני "אסטרטגיה שיווקית" הוא מערך אותו בונים ומתכננים לרוב אנשי מקצוע המחזיקים ברזומה שלהם מספר שנות לימוד במקצועות התקשורת והשיווק, התמחות וניסיון. חברות גדולות המעוניינות במערך שיווקי טוב – שוכרות בדרך כלל משרד שיווק ויחסי ציבור או משרד פרסום על מנת שאלה ידעו לשמור את הלקוח קרוב, חוזר ונאמן ובכך להגדיל את כוח הקנייה ולשמר אותו.
05/09
2016
שימוש בדואר אלקטרוני ככלי רב עוצמה במערך השיווק המודרני
קטגוריות:
שלח מסרדפי נחיתה
מערך השיווק המודרני מתבסס בעיקר על שיווק אלקטרוני בשילוב קידום אתר העסק. יצירת ניוזלטר אשר נשלח לכתובות מייל שונות, עדכונים שונים ותקשורת שוטפת עם הלקוח באמצעות דיוור אלקטרוני. מאמר זה יגולל בפניכם אודות שימוש באחד האמצעים הפופולאריים ביותר לשיווק העסק, הדואר האלקטרוני.
27/09
2016
שימושים נוספים למערכת דיוור אלקטרוני
האסוציאציה הראשונה העולה למרבית האנשים למילים "מערכת דיוור אלקטרוני" היא "ניוזלטר" או "סדרת הודעות". אמנם אלה השימושים היותר נפוצים , אך לטובת אוהבי הגיוון ריכזנו מספר רעיונות נוספים לשימוש במערכת דיוור אלקטרוני: Follow up לפגישות – בעל עסק ממוצע מבצע עשרות פגישות בחודש. כדי להישאר בתודעתו, עליכם להזכיר לו אודותיכם. בעזרת מערכת דיוור אלקטרוני תוכלו ליצור תזכיר אוטומטי (אך אישי) שישלח כשבוע לאחר הפגישה ויקדם את מטרות הפגישה. תזכיר כזה יכול להיות במייל או ב SMS.
27/09
2016
הפסיכולוגיה מאחורי דיוור אלקטרוני - מה שלא סיפרו לכם
קטגוריות:
שלח מסרדפי נחיתה
אם תשאלו היום כל בעל עסק, הוא יגיד לכם שהמילה הכי נחשקת בתחום השיווק כיום, היא רשימת תפוצה. בעלי עסקים שמצליחים לייצר רשימת תפוצה ממוקדת ואיכותית, מצליחים לבנות קשר יציב יותר עם לקוחות קיימים, למשוך לקוחות פוטנציאליים ולהפעיל שיווק אפקטיבי, כמעט ללא השקעה או משאבים.
⇧חזור ללמעלה
אנחנו כבר נדאג להתקשר:
כן, צרו איתי קשר!
© האתר עוצב ונבנה ע"י חברת קומסטאר, כל הזכויות שמורות