בלוג | קומסטאר פיתוח מערכות
Comstar Logo
הפוסטים הפופולריים ביותר
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
אוקיי, אז התכנסנו היום כדי לראות איך להוציא מהשיווק שלנו במייל את המקסימום אבל קודם, בואו נדבר רגע על למה בכלל לעשות שיווק במייל.
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
במאמר נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת בדגל שלנו - "שלח מסר". מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?
9 רעיונות חזקים לשימוש במסרונים (SMS) שיווקים לבעלי עסקים
מאמר זה מסקר מגוון אפשרויות שבעלי עסקים קטנים ובינוניים יכולים להשתמש בשליחת סמסים (SMS) באופן שתגדיל להם בוודאות את אחוזי ההמרה והמכירות. החל משליחת קופון ביום הולדת, כלה בהגדלת צפייה בוובינר ועד אישורי הגעה לפגישה חשובה.
חזור ◂
27/9
2016
שימושים נוספים למערכת דיוור אלקטרוני
האסוציאציה הראשונה העולה למרבית האנשים למילים "מערכת דיוור אלקטרוני" היא "ניוזלטר" או "סדרת הודעות".

אמנם אלה השימושים היותר נפוצים , אך לטובת אוהבי הגיוון ריכזנו מספר רעיונות נוספים לשימוש במערכת דיוור אלקטרוני:
 
Follow up לפגישות – בעל עסק ממוצע מבצע עשרות פגישות בחודש. כדי להישאר בתודעתו, עליכם להזכיר לו אודותיכם. בעזרת מערכת דיוור אלקטרוני תוכלו ליצור תזכיר אוטומטי (אך אישי) שישלח כשבוע לאחר הפגישה ויקדם את מטרות הפגישה. תזכיר כזה יכול להיות במייל או ב SMS.

שליחת סקרים וניתוח שלהם לפי פילוחים – לכל לקוח יש את תחומי ההתעניינות שלו. אבל איך תדעו אם לא תשאלו?
מערכת דיוור אלקטרוני מאפשרת לשלוח סקר (שאפשר גם להפיץ לחברים שירשמו בעתיד), לקבל את תוצאותיו ישירות למייל האישי, ולפלח את המנויים בהתאם לתוצאות. כך תוכלו לשפר ומקד את אסטרטגיות השיווק שלכם.

התאמה ממוקדת של דיוורים לפי הלקוחות ובקשתם – במערכת שלח מסר אפשר לשלב בכל הודעה קישורי העברה בין קבוצות, כך שכל מנוי יוכל לבחור את הנושאים המעניינים אותו במיוחד מבין המידע הרב אותו אתם מציעים. כך אתם שומרים על לקוחות מתעניינים, מרוצים ומשאירים את הבחירה לדעת בידי הלקוח. אפשרות הבחירה והקצב האישי של כל מנוי נוסחים ביטחון ואמון כלפיכם.

ניהול לקוחות, שיחות ומעקב – מערכת שלח מסר היא מערכת דיוור אלקטרוני המשלבת מערכת CRM(מערכת ניהול לקוחות). מגוון השדות שניתן ליצור במערכת והדינאמיות שלהם מאפשרים לעדכן כל מנוי בכל עת: לתעד שיחות, ליצור תזכירים לביצוע מעקב, לתעד תאריכים חשובים ללקוח ולנהל התקדמות פרויקטים.

תזכיר לעובדים – כדי לשמר מוטיבציה, או כדי ליצר אותה מחדש, אפשר לשלוח תזכיר שיצית מחדש את ההתלהבות "שבוע אחרון לחודש – יוסי מוביל כרגע במכירות עם 12 פריטים!"

קביעת תורים(למספרה, רופא וכו') כך שהמערכת מזכירה ללקוח על התור הבא

לתזמן קמפיין בפיסבוק – הפריווילגיה של תזכירים לא שמורה לSMS  ולמייל בלבד אלא פורצת גם לפייסבוק, ומאפשרת לתזמן שורה של סטטוסים שיכניסו פלפל לעמוד הפרטי או העסקי שלכם.

קופון ייחודי – לא כולם נכנסים למייל מדי בוקר, אך מעטים מכך שוכחים את הסלולרי בבית. משלוח של קופון ייחודי עם הטבה מוגבלת בזמן יכולה להגדיל את הפעילות בעסק בעשרות אחוזים!

דף נחיתה "מפעילים" למנויים חדשים – מדי משלוח ישנם מנויים המעבירים את ההודעה לחברים או משתפים בפייסבוק, מה שמגדיל את החשיפה. צירוף של דף נחיתה עם טופס הרשמה המבטיח הטבה ייחודית לנרשמים דרכו (השתתפות בהגרלה, תחרות, מתנה מיוחדת) תמיר את החשיפה במנויים חדשים בפועל.

סדרות יומיומיות, וסדרות הכנה: למשל הכנת סדרת דיאטה שבה נרשמים ומקבלים תפריט לכל יום ורשימת מוצרים בתחילת כל שבוע (כהכנה לתפריט).

הזמנת מוצרים באופן אוטומטי: למשל לשלוח לספק את ההזמנה הקבועה מראש
 
 
 
עסק מנצח הוא עסק ייחודי, וכדי להיות כאלה צריך להיות מקוריים, בעיקר כאשר מדובר בשיווק באמצעות מערכת דיוור אלקטרוני.
דמיינו, בצעו, והצליחו!
 
 
הוסף תגובה
תגובה
שם
פרסם את התגובה
⇧חזור ללמעלה
אנחנו כבר נדאג להתקשר:
© האתר עוצב ונבנה ע"י חברת קומסטאר, כל הזכויות שמורות