בלוג | קומסטאר פיתוח מערכות
Comstar Logo
הפוסטים הפופולריים ביותר
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
אוקיי, אז התכנסנו היום כדי לראות איך להוציא מהשיווק שלנו במייל את המקסימום אבל קודם, בואו נדבר רגע על למה בכלל לעשות שיווק במייל.
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
במאמר נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת בדגל שלנו - "שלח מסר". מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?
9 רעיונות חזקים לשימוש במסרונים (SMS) שיווקים לבעלי עסקים
מאמר זה מסקר מגוון אפשרויות שבעלי עסקים קטנים ובינוניים יכולים להשתמש בשליחת סמסים (SMS) באופן שתגדיל להם בוודאות את אחוזי ההמרה והמכירות. החל משליחת קופון ביום הולדת, כלה בהגדלת צפייה בוובינר ועד אישורי הגעה לפגישה חשובה.
חזור ◂
19/9
2016
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
קטגוריות:
במאמר נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת "שלח מסר".
מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי
?

מהו דף נחיתה?
דף נחיתה הוא עמוד יחיד אליו מגיע הגולש מתוך לחיצה על קישור או מודעה. בדף הנחיתה מועבר מסר ספציפי וממוקד ללקוחות מסויימים.
לדוגמא: גולש הנמצא באתר הכרויות ולוחץ על פרסומת לכרית חימום יגיע לדף נחיתה שבו יהיו מסרים כמו "הכרית שתחמם אותך בלילה קר". כיוון הגולש "נחת" לדף ממוקד הפונה אליו בהתאם לסטטוס האישי שלו, יש יותר סיכוי שהוא יזדהה עם המסר ויבצע את הפעולות שרצינו.
דף נחיתה הבנוי נכון לוכד את תשומת הלב של הגולש, מעביר את המסר בצורה ברורה ועניינית, ומאפשר דרך קלה ומהירה ליצירת קשר עם המפרסם, ובתקווה שיהפוך עם הזמן ללקוח.


למה חשוב לשים לב בבניית דף נחיתה?

ראשית יש להגדיר מיהו קהל היעד - כלומר, מי אמור להגיע אל דף הנחיתה? את המסר יש להתאים לקהל שבחרנו. (זכרו ש"כולם" אינו קהל ממוקד, ועדיף לקוח אחד ביד משניים אצל המתחרה).

- רצוי שלא ליצור עומס מילולי ועודף מסרים. מסר יחיד, ממוקד וברור יעשה עבודה טובה יותר.
- כדאי לשלב בקצרה את יתרונות המוצר או השירות. אפשר לשים קישור שיוביל למידע נוסף.
- תמונה אחת שווה אלף מילים - שלבו תמונות איכותיות של המוצר או תוצאות השימוש בו על מנת למשוך את העין וליצור כמיהה אליו.
- ודאו שטופס יצירת הקשר נמצא במיקום בולט ומזמין.
- מומלץ לרשום במיקום בולט פרטי יצירת קשר דוגמת כתובת מייל וטלפון כדי שלקוח מתעניין יוכל גם ליצור קשר מיוזמתו.
- לאחר שיש ברשותינו את כתובת המייל של הלקוח ופרטי יצירת קשר ניתן לשמור על קשר רציף עם הלקוח באמצעות מערכת הדיוור, לשלוח לו עדכונים, הודעות ואיחולים ובכך לשמור אותו כלקוח ולשמר את העסק בתודעתו.
(כמובן במידה והוא אישר קבלת פרסומות)
 

איך בונים דף נחיתה?

פשוט מאד: נכנסים למערכת שלח מסר ללשונית "שיווק חברתי", ולוחצים בצד ימין על "דף נחיתה חדש".
כעת ניתן לבחור תבנית מוכנה ולבצע שינויים בהתאם לצרכייך, או לפתוח דף חלק וליצור תוכן. את הדף ניתן לערוך ממש כמו קובץ word.
מומלץ לבצע את עיצוב הדף ע"י טבלה שבכל אחד מחלונות הטבלה נמצא תוכן אחר - למשל לוגו בחלון בנפרד ותמונה בחלון שני, כך מונעים את זליגת הטקסט לצדדים.
חשוב מאד לשים לב לריווח, לא להציף יותר מידי תוכן, להוסיף טופס צור קשר במיקום בולט ולא לשכוח מי קהל היעד שאליו מיועד הדף ומהו המסר אותו אתם רוצים להעביר.
 
אם כך למדנו מהי חשיבותו של דף הנחיתה, מה התועלות שלו, לאילו דגשים יש לשים לב בעת בניית דף הנחיתה. וראינו כי לבנות דף נחיתה זה לא קשה וזו פעולה שכל אחד יכול לבצע לבד באמצעות מערכת שלח מסר.
 
 
הוסף תגובה
תגובה
שם
פרסם את התגובה
⇧חזור ללמעלה
אנחנו כבר נדאג להתקשר:
כן, צרו איתי קשר!
© האתר עוצב ונבנה ע"י חברת קומסטאר, כל הזכויות שמורות