בלוג | קומסטאר פיתוח מערכות
Comstar Logo
הפוסטים הפופולריים ביותר
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
אוקיי, אז התכנסנו היום כדי לראות איך להוציא מהשיווק שלנו במייל את המקסימום אבל קודם, בואו נדבר רגע על למה בכלל לעשות שיווק במייל.
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
במאמר נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת בדגל שלנו - "שלח מסר". מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?
9 רעיונות חזקים לשימוש במסרונים (SMS) שיווקים לבעלי עסקים
מאמר זה מסקר מגוון אפשרויות שבעלי עסקים קטנים ובינוניים יכולים להשתמש בשליחת סמסים (SMS) באופן שתגדיל להם בוודאות את אחוזי ההמרה והמכירות. החל משליחת קופון ביום הולדת, כלה בהגדלת צפייה בוובינר ועד אישורי הגעה לפגישה חשובה.
חזור ◂
11/9
2016
מספר דרכים לפתח ולהגדיל רשימת תפוצה - מאמר שני
קטגוריות:
לאחר שהגדלתם את רשימת התפוצה שלכם נסו לוודא כי הרשימה והתוכן שאתם שולחים איכותיים: לפני שאתה מתחילים להפיץ או לבדוק האם הרשימה איכותית, חשוב להגדיר את קהל היעד שלכם. בדקו מיהו קהל היעד, מה המכנה המשותף שלו, מה מעניין את קהל היעד וכדומה. בדקו קבוצות ברמת המיקרו והמאקרו. וחלקו את רשימת התפוצה לתתי קבוצות. 


תחזקו את הקשר עם הלקוח– הפעילו את הלקוח, עדכנו על מבצעים ונסו לקבל פידבקים ומשובים בכל זמן. הלקוחות מעוניינים לקבל ניוזלטר המכיל הצעות ממוקדות שיענו על הצרכים שלהם. לכן חלוקה לתתי קבוצות תעזור למקד מבצעים טיפים ומאמרים.

השתמשו באנשי מקצוע– חפשו כותבים, מקדמי אתרים ואנשי מקצוע המתמחים ומספקים מערכות שלח מסר. התייעצו עימם והתאימו לכם את מערכת דיוור ישיר שאותה תוכלו לתפעל בקלות וביעילות.

הציעו תמורה- הצעה מפתה של תמורה ללקוח כמו שליחה באמצעות מערכת דיוור אלקטרוני הודעות על קופונים, הנחות ומבצעים -  תגדיל את רשימת התפוצה והלקוחות שלך. אם הדילים שתציעו יהיו שווים תוכלו כמובן גם להגדיל את המכירות של המוצר אותו אתם משווקים.

שלחו שאלונים וטפסים – דאגו מידי פעם לרענן את רשימת התפוצה שלכם ובדרך ללמוד עוד משהו על הלקוחות שלכם. הכינו שאלון מפורט שיכלול כתובות עדכניות, רשימות של חברים, וקבלו פידבקים על החברה או המוצר.

שמרו על רעננות – רעננו כל שבוע את המסרים שלכם. שילחו תוכנים מעניינים וגוונו בטיפים ועצות. בדרך זאת תישארו תמיד בתודעת הלקוחות.

הישארו מעודכנים– אם אתם רוצים להיות רלוונטיים התאימו את הניוזלטר שלכם למצב בשטח. לדוגמא אם אנו נמצאים בקיץ לוהט, שלחו ניוזלטר אשר מציע מבצעים ודילים הקשורים לעונת הקיץ. אם ישנו טרנד חדש, לדוגמא אם אתם חברת נסיעות שיודעת כי ישנו יעד חדש אטרקטיבי בחול לצעירים – הציעו בדילים את היעד המבוקש ביותר.
 
בהצלחה!
הוסף תגובה
תגובה
שם
פרסם את התגובה
⇧חזור ללמעלה
אנחנו כבר נדאג להתקשר:
© האתר עוצב ונבנה ע"י חברת קומסטאר, כל הזכויות שמורות