בלוג | קומסטאר פיתוח מערכות
Comstar Logo
הפוסטים הפופולריים ביותר
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
אוקיי, אז התכנסנו היום כדי לראות איך להוציא מהשיווק שלנו במייל את המקסימום אבל קודם, בואו נדבר רגע על למה בכלל לעשות שיווק במייל.
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
במאמר נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת בדגל שלנו - "שלח מסר". מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?
9 רעיונות חזקים לשימוש במסרונים (SMS) שיווקים לבעלי עסקים
מאמר זה מסקר מגוון אפשרויות שבעלי עסקים קטנים ובינוניים יכולים להשתמש בשליחת סמסים (SMS) באופן שתגדיל להם בוודאות את אחוזי ההמרה והמכירות. החל משליחת קופון ביום הולדת, כלה בהגדלת צפייה בוובינר ועד אישורי הגעה לפגישה חשובה.
חזור ◂
17/9
2016
פרסום אפקטיבי – למי לפרסם, איך, ומתי?
קטגוריות:
כל בעל עסק, חברה, ארגון או רעיון יודע שללא חשיפה נכונה  - כל העסק יישאר בארון. לכן חשוב להקפיד כי לא תפסחו על השלבים שיגרמו לעסק שלכם לקבל את החשיפה האפקטיבית ביותר עבורו ועבור הגדלת המכירות שלכם. אז איך מתחילים? קבלו מספר שלבים קריטיים החשובים לקמפיין פרסומי טוב. 


שיווק וקביעת אסטרטגיה שיווקית

כל עסק צריך ביסודו להגדיר מהו בדיוק המוצר שלו, למי הוא מתאים ומהו קהל היעד. בעלי עסקים רבים נוטים להגיד או לחשוב כי המוצר שלהם מתאים לכ-ו-ל-ם. חשיבה מסוג זה, נאיבית ככל שתהיה עלולה להיות הרסנית כלפי העסק, משום שבצורה זאת ניתן לפספס את קהל היעד המרכזי במקום להתמקד בקהל היעד הנכון ולפרסם בטון והצורה הנכונים לו.

אז מה עושים?
חשוב בתחילה להגדיר את קהל היעד ומשם לצמוח לאסטרטגיה שיווקית נכונה. לדוגמא: אם המוצר שלי הוא מכשיר סלולארי מתקדם בו ניתן להוריד אפליקציות ללא תשלום ובמהירות, מן הסתם שקהל היעד שלי יכלול נשים וגברים בגילאי 15 עד 35. כל שאר הצרכנים בגילאים יותר מבוגרים או צעירים יהיו קהל יעד נלווה שאליו לא נכוון את קמפיין הפרסום שלנו. האסטרטגיה השיווקית שתגדיר את קהל היעד, הטון בו נפנה אל הלקוח ואופן הפנייה יהיו ממוקדים יותר ומשם נוכל לכוון אל קמפיין פרסומי הן באמצעות דיוור אלקטרוני והן באמצעות פרסום חינם באינטרנט.


יצירת קמפיין פרסומי

קמפיין פרסומי נכון יתחיל לאחר הגדרת האסטרטגיה השיווקית בו תוכלו להתחיל בבחירת סלוגן קולע ומקורי, הלוא הוא משפט שמלווה את שם העסק ומסביר בקצרה מהו השירות שלכם וקמפיין אחיד, חכם ובולט. עם זאת חשוב להדגיש שבפרסום Less is more  ולכן חשוב לא להציף את האינטרנט בפרסום גרוטסקי שיהווה מטרד אלא לעשות זאת בצורה נעימה ומקורית.


חשיפה, חשיפה חשיפה

לאחר שבניתם מותג, בחרתם שם וסלוגן – אתם מוכנים לצאת לאוויר העולם ולהיחשף למליוני לקוחות פוטנציאליים. אם נתמקד בזירה הוירטואלית – הם נמצאים בכל מקום.
לנסות ולמצוא אותם עשוי להתגלות כמשימה קשה ומתישה. מה עושים? נותנים להם למצוא אתכם!
או במילים אחרות – פרסום פרסום פרסום.
ככל שקהל היעד שלכם יחשף יותר למסרים שלכם – אתם תקבלו מקום מרכזי יותר בתועדתם.
ככל שתיראו יותר כך יגדל שמכם והבאזז סביבכם. מדובר בכדור שלג מתגלגל ואינו נגמר..
יהיו כאלה שירימו אליכם צלצול מייד, ויהיו כאלה שעוד זקוקים לכמה משפטים נוספים בכדי להכריע את ההתלבטות. תוכלו לעזור להם ע"י דף נחיתה (או ביטוי נפוץ נוסף – דף לכידה) שיאסוף עבורכם את כתובות הלקוחות ויאפשר לכם לשדר אליהם מסרים מכוונים ומניעים.

ואיפה מפרסמים?
ישנן מספר פלטפורמות אפשריות פרסום חינם או לפרסום בתשלום:

דף פייסבוק
שהוא חינמי, אך אינו ממוקד במיוחד ואפקטיבי בעיקר עבור עסקים קטנים מאפשר גם ליצור פרסום בתשלום. את הפרסום ניתן לפלח ולמקד בהתאם למאפייני קהל היעד שלכם – מגדר, גיל, תחומי עניין ועוד.

פרסום בגוגל 
כמו הפייסבוק, גם בגוגל ניתן לפרסם בתשלום, ואף לקבל סטטיסטיקה מפורטת ומגוונת. למי שאינו מכיר את "חוקי" הפרסום בגוגל, הפרסום לא תמיד יניב רווחים אופטימליים, אך עשוי להביא תנועה מסויימת לאתר.
למרות שמדובר בתהליך ארוך יחסית המצריך התמדה, מומלץ מאוד להשקיע וללמוד את נושא הפרסום בגוגל – קיימים חומרים איכותיים וחינמיים רבים ברשת ללימוד התחום.

רשת הפרסום PromoSender
מדובר בלהיט חדש בעולם, המתבסס על עיקרון 'פרסם אותי ואפרסם אותך', המאפשר פרסום חינם לחלוטין בין בתי עסק שונים.
רשת הפרסום החברתית החכמה היא כלי חדשני (ייחודי כרגע למערכת "שלח מסר" בלבד), אך למרות צעירותה בעולם השיווק האלקטרוני היא כבר מכה שורשים בחו"ל וצוברת תאוצה בעולם.
מקימי רשת הפרסום מבטיחים לה עתיד זוהר וצופים שPromoSender  עשוייה לחולל מהפיכה בתחום הפרסום, בדומה למהפיכת הסלולר שחווינו בשנה שעברה.
 
 
הוסף תגובה
תגובה
שם
פרסם את התגובה
⇧חזור ללמעלה
אנחנו כבר נדאג להתקשר:
כן, צרו איתי קשר!
© האתר עוצב ונבנה ע"י חברת קומסטאר, כל הזכויות שמורות