שליחת ניוזלטר ו- SMS באמצעות סדרת הודעות
ריכזנו לכם 5 יתרונות עיקריים למה לשלוח ניוזלטר באמצעות סדרת הודעות ב- "שלח מסר"
-
ראשית, כפי שכבר אמרנו, מטרתה של סדרת הודעות מתוזמנת, כמו גם אחת ממטרותיה של מערכת דיוור אלקטרוני בכלל, היאחסכון בזמן. את הזמן שהשקעתם עד כה בשליחה אינסופית לכל לקוח בנפרד או לקבוצות קטנות, תוכלו להשקיע מעתה בשיפור איכות התוכן ועיצוב ניוזלטר. כל שעליכם לעשות הוא ליצור פעם אחת בלבד מספר הודעות עוקבות וממוקדות ולבחור בתזמון השליחה המיטבי עבור המטרה.
-
למרות השליחה האוטמטית ומאסיבית, תוכלו עדיין לשמור על נימה ופניה אישית. מכיוון שבאופן זה מצטבר מידע רב אודות הלקוח, והוא עצמו בוחר את המוצרים המעניינים אותו (בין אם מדובר במוצרי חשמל או קורסים לפיתוח אישי), תוכלו להתאים את אופי הפנייה לנקודת מבטו של הלקוח, ולבטא הבנה לצרכיו. זכרו כי יחס קרוב ואישי מפתח אצל הלקוח אמון בכם ובכישוריכם, לכן גם אם אינו זקוק לשרותכם ברגע זה ממש, כאשר כן יזדקק לעזרה יפנה הלקוח קודם כל אליכם!
-
שליחת ניוזלטר באמצעות סדרת הודעות מאפשרת תזמון שליחה בהתאם לפרמטרים שתבחרו. תוכלו לשלוח סדרת הודעות לקראת החגים אשר תתחיל להישלח כחודש טרם ערב החג על מנת לכוון את הלקוח לרכישת אטרקצייה תיירותית, כאשר אתה מביא לתודעתו פתרונות לזמן הפנוי בחג עוד טרם נתקל בבעיה.
-
אחד הייתרונות הבולטים בחלוקה לפרקים הוא ההדרגתיות. לדוגמא, יצרתם קורס שמטרתו להוביל את הלקוח בסיומו לרכישה או שימוש במוצר מסויים – התיזמון מאפשר ללקוח "נחיתה רכה" ומסודרת לנושא הקורס, מבלי להלחיץ אותו או "להטביע" אותו במידע ומושגים. זכרו כי על מנת ליצור הזדהות כלשהי בין הלקוח למוצר עליהם תחילה "להתידד". מוצר או נושא לא מוכרים ולא מובנים ללקוח יצרו בהלה ורתיעה.
-
קל הרבה יותר לשמר לקוח קיים מאשר למצוא לקוחות חדשים. סדרת הודעות או ניוזלטר מאפשרים לך את שניהם במכה אחת. גם לקוח חדש וגם לקוח וותיק ישמחו לקבל חדשות, עדכונים, כתבות מעניינות והטבות בתחום העסק שלך. וההשקעה שלך-מינימלית!
לסיכום, ישנם יתרונות רבים ומשמעותיים לשליחה של סדרת הודעות מתוזמנות. כלי שכזה יכול להקל על כל בית עסק ושימוש נבון יגדיל את הרווחים שלכם בצורה נאה. זכרו כי עלות שירותים אלה מחזירה עצמה במהירות ובעשרות מונים וכמעט ללא מאמץ.