הטמעת קוד פיקסל בדף נחיתה
קוד פיקסל, או בשם אחר "קוד מעקב", הינו קוד שמטרתו לאסוף ולשלוח נתונים.
ניתן לייצר קוד פיקסל מתוך פלטפורמות האתרים השונות, ואותו יש להטמיע בתוך הגדרות דף הנחיתה שלכם בשלח מסר.
את הקוד שלכם יש להטמיע באותו אופן ולפי השלבים הבאים:
1. יש להיכנס לעריכת דף הנחיתה שלכם בשלח מסר:
2. לאחר מכן, יש להיכנס להגדרות דף הנחיתה:
3. לאחר מכן, יש לגשת ללשונית SEO ופייסבוק.
כעת יש לסמן "כן" באפשר לדף זה להופיע בגוגל ובמנועי חיפוש נוספית.
לאחר מכן, את קוד הפיקסל שלכם יש להדביק בחלונית הHeader:
4. במידה והינכם רוצים להטמיע יותר מקוד פיקסל אחד, לאחר הטמעת הקוד יש לרדת שורה>
ולהדביק את הקוד הנוסף.
סוגי קודי פיקסל שכיחים:
- הפיקסל של פייסבוק (FaceBook) הוא קטע קוד שמוציאים מפייסבוק ומטמיעים אותו בדף הנחיתה שלכם והוא מאפשר לפייסבוק ולכם למדוד את האפקטיביות של הפרסום שלכם על ידי מדידת והבנת הפעולות שאנשים מבצעים בדף (צפיה בדף, לחיצה, רכישה וכו').
לקריאה נוספת על יצירה והתקנת הקוד פיקסל של פייסבוק
בהצלחה!
תמונות מאת אתר PX - pixabay.com