בלוג | קומסטאר פיתוח מערכות
Comstar Logo
הפוסטים הפופולריים ביותר
5 כללי אצבע שיעזרו לך להוציא מהשיווק במייל את המקסימום
אוקיי, אז התכנסנו היום כדי לראות איך להוציא מהשיווק שלנו במייל את המקסימום אבל קודם, בואו נדבר רגע על למה בכלל לעשות שיווק במייל.
דפי נחיתה אפקטיבים- איך להניע לקוחות לפעולה?
במאמר נדבר על דפי נחיתה אותם כל מנוי יכול לבנות בעצמו במערכת בדגל שלנו - "שלח מסר". מה שימושם של דפי הנחיתה? ואיך ניתן לעשות זאת בצורה הכי יעילה שתמשוך לקוחות חדשים לעסק ותגדיל את המחזור העסקי?
9 רעיונות חזקים לשימוש במסרונים (SMS) שיווקים לבעלי עסקים
מאמר זה מסקר מגוון אפשרויות שבעלי עסקים קטנים ובינוניים יכולים להשתמש בשליחת סמסים (SMS) באופן שתגדיל להם בוודאות את אחוזי ההמרה והמכירות. החל משליחת קופון ביום הולדת, כלה בהגדלת צפייה בוובינר ועד אישורי הגעה לפגישה חשובה.
חזור ◂
10/10
2021
הטמעת קוד פיקסל בדף נחיתה בשלח מסר
הטמעת קוד פיקסל בדף נחיתה בשלח מסר

הטמעת קוד פיקסל בדף נחיתה

קוד פיקסל, או בשם אחר "קוד מעקב", הינו קוד שמטרתו לאסוף ולשלוח נתונים.
ניתן לייצר קוד פיקסל מתוך פלטפורמות האתרים השונות, ואותו יש להטמיע בתוך הגדרות דף הנחיתה שלכם בשלח מסר. 

 


 

את הקוד שלכם יש להטמיע באותו אופן ולפי השלבים הבאים: 

1. יש להיכנס לעריכת דף הנחיתה שלכם בשלח מסר:

 

2. לאחר מכן, יש להיכנס להגדרות דף הנחיתה: 

3. לאחר מכן, יש לגשת ללשונית SEO ופייסבוק.
כעת יש לסמן "כן" באפשר לדף זה להופיע בגוגל ובמנועי חיפוש נוספית.
לאחר מכן, את קוד הפיקסל שלכם יש להדביק בחלונית הHeader:

 

4. במידה והינכם רוצים להטמיע יותר מקוד פיקסל אחד, לאחר הטמעת הקוד יש לרדת שורה>
ולהדביק את הקוד הנוסף.

 

סוגי קודי פיקסל שכיחים:

 

  • הפיקסל של פייסבוק (FaceBook) הוא קטע קוד שמוציאים מפייסבוק ומטמיעים אותו בדף הנחיתה שלכם והוא מאפשר לפייסבוק ולכם למדוד את האפקטיביות של הפרסום שלכם על ידי מדידת והבנת הפעולות שאנשים מבצעים בדף (צפיה בדף, לחיצה, רכישה וכו').
    לקריאה נוספת על יצירה והתקנת הקוד פיקסל של פייסבוק 

 

 

בהצלחה!
 

 

 

תמונות מאת אתר PX - pixabay.com

הוסף תגובה
תגובה
שם
פרסם את התגובה
⇧חזור ללמעלה
אנחנו כבר נדאג להתקשר:
כן, צרו איתי קשר!
© האתר עוצב ונבנה ע"י חברת קומסטאר, כל הזכויות שמורות