מה זה PromoSender?
מדובר בלהיט חדש בעולם, המתבסס על עיקרון 'פרסם אותי ואפרסם אותך', המאפשר פרסום חינם לחלוטין בין בתי עסק שונים.
רשת הפרסום החברתית החכמה היא כלי חדשני (ייחודי למערכת "שלח מסר" בלבד), המאפשר לבעלי עסקים ליצור באנר פרסומי ולפרסם אותו בדפי הנחיתה של בעלי עסקים אחרים.
חברות פרסום אחרות דורשות כסף רב לפרסום המודעות שלי. איך אתם עושים את זה בחינם?
מילת המפתח היא הדדיות - בעל עסק שאינו מקצה שטחי פרסום בדפי הנחיתה שלו לא יוכל לצבור נקודות ולהחשף במערכת הפרסום החברתית. ככל שתתרום שטחי פרסום רבים יותר, תצבור כמות גדולה יותר של נקודות שיאפשרו לך להתפרסם לקהל גדול יותר ובתדירות גבוהה יותר.
לעומת חברות פרסום גדולות בהן ככל שתשלם יותר - תחשף יותר, כאן אינך נדרש להשקעה כספית כלל!
כך שלא משנה אם אתה חברה קטנה, עצמאי, חברת ענק או חבר תוכנית שותפים - גודל החשיפה תלוי אך ורק בך ולא בארנק שלך.
כל שעליך לעשות הוא ליצור דפי נחיתה ולהקצות בהם אזורים לפרסום מודעות של עסקים אחרים במיקום המתאים לך (ראה הוראות הפעלה בהמשך הדף).
ברשת הפרסום Promosender אינך נדרש אפילו להתעסק עם עם הטמעת קוד או תכנות כלשהו! הכל אוטומטי - מערכת שלח מסר כבר תעשה את העבודה בשבילך.
אז איפה הקאטץ'?
אין קאטץ'!
פשוט מאוד - אנחנו בשלח מסר התחייבנו להעניק את מכלול הכלים האפקטיביים ביותר לשיווק העסק שלך - ופרסום הוא אחד מהם.
אין זה סוד שככל שתיחשף לקהל גדול יותר, תקבל הזדמנות יקרה מפז לחיזוק המיתוג והגדלה של רשימת הדיוור שלך והרווחים ממנה.
אם אנחנו יכולים - למה לא?
איך מתחברים?
1. בלשונית "שיווק חברתי" ניגשים לרובריקה "רשת הפרסום PromoSender - רישום".
2. להפעלת השירות מסמנים V לצד "רשת הפרסום Promo Sender פעילה" ולוחצים "שמור".
3. מסמנים את ההתחומים אותם אתם מעוניינים לפרסם בדפי הנחיתה שלכם. מודעות שיתאימו להגדרה שבחרתם יפורסמו בדפי הנחיתה המורשים שלכם.
4. מסמנים את תחומי הפרסום של העסק שלכם (למשל דיאטנית תוכל לפרסם בקטגורית בריאות ואורח חיים).
המודעות שלכם יוצגו בדפי נחיתה של מפרסמים שהתירו לפרסם את התחום שבחרתם.
יוצרים מודעה
1. יוצרים דף נחיתה אליו תרצו להפנות את הלקוחות הפוטנצאליים שלכם. רצוי שדף זה יהיה קצר, מניע לפעולה ויכיל טופס רישום.
2. בלשונית "שיווק חברתי" ניגשים לרובריקה "רשת הפרסום PromoSender - מודעות".
3. לוחצים על כפתור "הוסף חדש".
4. נותנים שם למודעה. השם הוא פנימי ונועד לזיהוי המודעה במערכת בלבד.
5. נותנים כותרת מושכת למודעה. כותרת זו תוצג בפרסום.
6. מעלים את תמונת המודעה ורושמים את תוכן המודעה.
תמונת מודעה תכווץ לגודל 100X72 פיקסל, תוכן יוגבל עד 100 תווים.
8. בחרו את דף הנחיתה הייעודי, אותו יצרתם בסעיף הראשון.
9. לחצו "שמור".
תתחדשו! זה עתה יצרתם את מודעת הפרסום החינמית הראשונה שלכם.
על כל מודעה שלכם שתוצג במערכת הפרסום, תחוייבו ב11 נקודות.
מומלץ מאוד להפעיל את רשת הפרסום גם בדפי הנחיתה שלכם על מנת לצבור נקודות חדשות ולהמשיך לפרסם.
שימו לב - מודעות שלכם לא יוצגו בדפי הנחיתה שלכם אלא בדפים של מפרסמים בלבד!
מגדירים את דפי הנחיתה המפרסמים ומתחילים להרוויח!
1. נכנסים לעריכת דף הנחיתה, ובוחרים את מיקום הפרסמות בקוביית Promo Sender מצד שמאל למעלה.
בכל איזור יוצגו 3 פרסומות. תוכלו לבחור להציג בכל דף נחיתה 3, 6 או 9 פרסמות. כל פרסומת שתוצג לגולשים שלכם תזכה אתכם ב10 או 20 נקודות - לפי סוג המודעות שתבחרו להציג.
2. שומרים את דף נחיתה.
3. מתחילים להרוויח:
כל מודעת תוכן שתוצג ללקוחותיכם תזכה אתכם ב10 נקודות.
כלומר, פרסום בראש הדף של מודעות תוכן בלבד יכול לזכות אתכם ב30 נקודות לכל צופה בדף,
שיכולות להצטבר לאלפי נקודות מדף נחיתה אחד בלבד!
פרסום נעים!